LEGEN... wait for it ...DARY

Potensmedel för män finns det en uppsjö av. De berömda blå pillren är bara en bråkdel av vad som finns att välja mellan. (Tänk att vara den som kom på dem och började sälja dem ... Katshing!) Det finns piller, injektioner och diverse olika naturmedel - som exempelvis tigerpenis och noshörningshorn - och annat som hjälper män med lust och erektion. Detta är givetvis mycket bra men det är lite tomt på den kvinnliga sidan.

Jag fick nyligen möjligheten att vara med i en testgrupp för L-Argiplex gel for women som är en stimulerande intimgel för ökad lust (som också finns för män). Gelen smörjs på t.ex. klitoris eller fittan överlag och fungerar luststimulerande genom att öka på blodgenomströmningen. Vid ökat blodflöde pressas en smörjande och mjukgörande vätska, lubrikation, ut genom slemhinnorna och bidrar alltså till att en blir våt. Lider en av torra slemhinnor kan den alltså fungera underlättande, den funkar också som ett glidmedel, har ett neutralt ph-värde och är luktfri. En blir alltså både hård och våt av den. För ni vet väl att tjejer också behöver bli hårda och få "stånd" för att ha samlag och vara upphetsad? Hur som helst så testade jag den och O...M...G! Det kan kännas lite underligt att smörja på en gel, vänta några minuter på att den ska verka och vänta på att bli upphetsad men en kan ägna den tiden åt att smeka, fantisera och upptäcka sig själv. Känslan av hur den verkar kan variera från person till person men en kan känna tydligt hur blodflödet ökar och en varmkall känsla framkallad av gelen. Jag vet inte riktigt vad jag personligen egentligen tyckte om den "konstgjorda" upphetsningen men shit vilka orgasmer jag fick. Inte någon gång tidigare har jag, på egen hand, upplevt sån intensitet. Därför vill jag rekommendera alla som antingen har lite problem att finna lusten men som ändå är sugna på att ha sex eller de som bara vill höja nivån på känslan och piffa till allt lite att testa den. Flaskan är lite osexig men det gör inte så mycket och efter att min har tagit slut tänker jag definitivt investera 140 pix i en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0