Ja, jag ska blogga.

Jag går hela dagarna och formulerar blogginlägg i huvudet. Riktigt jävla bra inlägg också faktiskt. Jag borde ha en diktafon att gå runt med, så formuleringarna fastnade på något vis, för nu blir det tomt i huvudet så fort jag loggar in på blogg.se. Om jag kunde bestämma mig för vad jag vill ha för inriktning på bloggen skulle det bli lite lättare. Jag väljer mellan att göra en privat blogg om vardagliga och festliga tankar och händelser, eller en lite mer proffsig sex- och samlevnadsblogg som kan ta mig framåt i mina karriärsplaner.

Under tiden jag funderar kan ni gå in på http://dejtmejl.blogg.se/ och lära er om hur man inte bör formulera sig på dejtingsidor. Den drivs av @TvvitterBitter på twitter och får mig att garva högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0